Από που κι ως που; Είναι στημένο το Καλλονή-Βέροια 0-3

Ο Κώστας Καίσαρης ασχολείται με τις καταγγελίες Βελλή. Αναγνωρίζει το δίκιο που έχει για συγκεκριμένες διαιτησίες. Που είναι και βουνό μάλιστα. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι έχει το δικαίωμα να λέει ό,τι θέλει.


Γράφει ο Κώστας Καίσαρης για το sport24.gr

λιο. Και πολύ σάλιο μάλιστα. Σάλιο για όσους δεν έχουν τις σχετικές γνώσεις αποκαλείται στην αργκό, η πολυλογία. Αν κάποιος μιλάει συνέχεια, λένε ότι κάνει κατάχρηση στο σάλιο. Επί του προκειμένου το σάλιο έχει να κάνει με τον Βελλή. Όχι τον Λεωνίδα Βελλή τον τραγουδιστή. Τον "μαϊμού Καζαντζίδη" που στην αρχή εμφανιζόταν με περούκα και στη συνέχεια ξεσκεπάστηκε. Λέμε για τον Βελλή του Απόλλωνα, που έχει πούσια πέραν της γενειάδας και την κώμη.

Πριν, όμως, προχωρήσουμε οφείλουμε να του δώσουμε το δίκιο που του αναλογεί. Εύλογο είναι, λοιπόν, να βάλει τις φωνές ο Βελλής όταν ο Αρετόπουλος δίνει αυτό το πέναλτι υπέρ του Πανιωνίου στη Ριζούπολη.

Απόλυτα λογικό είναι να σαλτάρει ο Βελλής, όταν ο Γουργιώτης τρέχει στη σέντρα σαν τον Κεντέρη για να κατακυρώσει το γκολ του Πλατανιά στο ματς με τον Άρη. Που μόνο αυτός είδε. Έχει έννομο συμφέρον στην προκειμένη περίπτωση ο Βελλής: αν σωθεί τελικά ο Πλατανιάς μ' αυτούς τους δύο βαθμούς θα σωθεί. Κι αυτός που θα πέσει θα είναι ο Απόλλωνας.

Εύλογο είναι να τρελαίνεται ο Βελλής όταν βλέπει τον Κάμπαξη στο Λεβαδειακός-Παναιτωλικός να κάνει το διπλό άσο. Στα τέσσερα λεπτά των καθυστερήσεων. Και ταχυδαχτυλουργός να ήτανε θα δυσκολευότανε να τα καταφέρει. Η σφυρίχτρα, όμως, αποδεικνύεται ότι είναι το καλύτερο εργαλείο. Να ξαναπούμε ότι ο Λεβαδειακός με αυτούς τους τρεις βαθμούς θα σωθεί. Κι ενδεχόμενα μάλιστα στο τέλος να έχει και "περίσσευμα".

Μέχρι εδώ, λοιπόν, ο Βελλής δεν έχει ένα δίκιο. Έχει χίλια δίκια. Από 'κει και πέρα, όμως, αρχίζει το σάλιο: βγάζει στημένο το Καλλονή-Βέροια 0-3. Από που κι ως που; Με ποια στοιχεία; Από που προκύπτει, δηλαδή, ότι η Καλλονή άνοιξε τα πόδια; Όταν η Βέροια, μάλιστα, τραβάει ένα σερί εκτός έδρας αποτελεσμάτων: δεν έχασε στο Βικελίδης, έκανε διπλό στα Γιάννενα, διπλό και στο ΟΑΚΑ. Όλα αυτά τα παιχνίδια, δηλαδή, της τα δώσανε; Της έδωσε το ματς ο ΟΦΗ στο Παγκρήτιο που έκανε διπλό; Της έδωσε την ισοπαλία στην Τρίπολη ο Αστέρας;

Δεν έβαλε φρένο...

Ο Βελλής, ωστόσο, είναι αφρενάριστος: έβγαλε αβαβά τις δύο νίκες του Λεβαδειακού με Ατρόμητο και Αστέρα Τρίπολης. Όταν, δηλαδή, ο Ατρόμητος έχει πάει ταλαιπωρημένος στην Λιβαδειά από τον ημιτελικό με τον Ολυμπιακό. Με ελλείψεις, με τον Ούμπιντες να έχει δοκάρι για να κάνει το 0-1 και τον Λεβαδειακό να παίρνει το ματς στο τέλος. Αν λοιπόν δεν μας συμφέρει το αποτέλεσμα ενός παιχνιδιού, δεν σημαίνει αυτόματα ότι αυτό είναι στημένο. Το σάλιο είναι για τους αργόσχολους στα καφενεία. Όχι για αυτούς που εκφέρουν δημόσιο λόγο.

Για τα δύο συγκεκριμένα παιχνίδια Πλατανιάς-Άρης και Λεβαδειακός-Παναιτωλικός που είπαμε ο Βελλής έχει δίκιο εκατό-μηδέν. Κι αν ο Απόλλωνας πέσει τελικά για έναν-δύο βαθμούς θα έχει πέσει από τη διαιτησία. Αυτό το δίκιο είναι δικό του και δεν μπορεί να του το πάρει κανείς. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι έχει το δικαίωμα να βγάζει αέρα-πατέρα όποιο παιχνίδι νομίζεις αυτός στημένο! Από που κι ως που, δηλαδή, κάθισε κι έχασε ο Αστέρας Τρίπολης στη Λιβαδειά; Αν είναι έτσι κάτσανε και χάσανε στο Αγρίνιο, ο Παναθηναϊκός κι ο ΠΑΟΚ και ο Ολυμπιακός έδωσε την ισοπαλία.

Κάπως έτσι όταν οι καταγγελίες είναι εύκολες και αστήρικτες φτάνουμε στην φαιδρότητα. Ο Βελλής, ωστόσο, το πήγε ακόμα παραπέρα. Χωρίς να ερωτηθεί αναφέρθηκε στον Σπανό και στον Ατρόμητο. ότι ναι μεν τον εκτιμούσε μέχρι τώρα σαν παράγοντα, αλλά από τη στιγμή που προκύπτει λαθρεμπόριο ο Ατρόμητος είναι προϊόν λαθρεμπορίου!

Όλα αυτά για έναν άνθρωπο που θεωρητικά τουλάχιστον έχει το τεκμήριο της αθωότητας.Που είναι προφυλακισμένος και δεν έχει τη δυνατότητα να απαντήσει και να υπερασπιστεί τον εαυτό του. Με το σάλιο που λέγαμε να καταλήγει σε δηλητήριο.


Το fair-play στη ζωή έχει πολύ μεγαλύτερη αξία και σημασία από ότι στο ποδόσφαιρο.Αν ένας ποδοσφαιριστής είναι πεσμένος και συνεχίσουνε να παίζουν οι αντίπαλοι δεν θα χαθεί ο κόσμος. Να επιτίθεσαι, όμως, σ' έναν πεσμένο είναι τουλάχιστον ανανδρία.